Gratis verzending vanaf €50,- | Betaal veilig met Ideal | Voor 15.00 uur besteld = morgen in huis!

Klachtenpagina

Niet tevreden? We helpen je graag verder

Bij Nimma streven we naar een uitstekende klanttevredenheid en een soepele winkelervaring. Toch kan het helaas voorkomen dat er iets niet helemaal verloopt zoals gepland. Dat vinden wij vervelend en we lossen het graag zo snel mogelijk voor je op.

Heb je een klacht over een product, levering of onze service? Neem dan gerust contact met ons op. Je kunt je klacht per e-mail indienen via klantenservice@faascommerce.nl. Omschrijf daarbij duidelijk het probleem en vermeld eventueel je ordernummer, zodat we je snel en gericht kunnen helpen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. We doen ons best om je klacht binnen 14 dagen inhoudelijk te beantwoorden. Mocht de afhandeling meer tijd kosten, dan brengen we je hiervan op de hoogte.